Якщо ви хоч раз шукали старе авто на українських сайтах оголошень, то напевно помітили: пробіги за 200 тисяч кілометрів – велика рідкість. Навіть найвіковіші машини на вторинному ринку зупиняються на 200 тисячах.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяІнститут досліджень авторинку вирішив розібратися, наскільки це збігається з реальністю.
У Європі легковики намотують у середньому 15-20 тисяч кілометрів на рік. Так що десятирічний автомобіль повинен би мати 150-200 тисяч км пробігу, якщо, звичайно, не працював у таксі. А як у нас?
Аналіз українських автооголошень показав, що цифра 200 тисяч – це свого роду магічний кордон, і у нас його ніхто не прагне перевищувати.
Середній вік машин на українській вторинці – близько 15 років, і за європейськими мірками пробіг у таких авто мав би бути не менше ніж 300-400 тисяч км. Але, судячи з оголошень, українськими машинами їздять менше або... роблять щось із одометрами. Дані наочно показують, що з віком автомобілів пробіг начебто не збільшується, а в старих машинах 1990-х років зовсім знижується. Збіг?
Щоб розібратися, дослідники взяли дані про пробіг за різні роки випуску. Виявилося, що чим старше авто, тим менш логічним стає його пробіг. Після 2010 року середньорічний кілометраж різко падає. Складається враження, що чим старша машина, тим частіше її відкочують на 200 тисяч, щоб "зберегти товарний вигляд". Та й навіщо привертати зайву увагу до авто з півмільйонним пробігом, правда?
Виходить, що багато машин на українському ринку продаються з заниженими даними на одометрі.
Тож якщо націлилися на машину з пробігом "до 200 тисяч", можливо, вам просто підморгують недобросовісні продавці.
Нагадаємо, Suzuki представив перший електрокросовер: що в ньому цікавого
Раніше ми писали про те, що останній Cadillac Елвіса, розкішний седан 1977 року стане зіркою аукціону
Крім того, Знай.ua повідомляв, німці виставили на продаж "нульовий" Запорожець з ексклюзивним салоном: пробіг всього 3 тис км