Електромобілі на українському ринку швидко втрачають у ціні, що ставить під питання економію від їхньої покупки. YouTube-канал "Перша електричка" вирішив розібратися в причинах такого різкого знецінення та поговорив із власниками популярних електричних моделей.

Наприклад, Tesla Model Y, яку купив Антон у 2022 році за $57 200, зараз коштує близько $36 000. За два роки вона втратила майже половину своєї вартості, незважаючи на низькі витрати на зарядку (близько 140 тис. грн.).

Не краща ситуація з китайським Zeekr 001: Сергій купив його за $45 000 наприкінці 2023 року, а тепер його ціна впала до $25 000, при цьому пробіг складає 120 000 кілометрів.

Власники інших моделей, таких як Volkswagen ID.4 Pro та BYD Yuan Plus, також спостерігають сильне падіння цін на вторинному ринку. За рік можна втратити до 10 000 доларів від первісної вартості, особливо, якщо нова версія автомобіля вже доступна.

Популярні новини зараз
Ухилянтам готують потужний удар: які покарання задіють Потужні магнітні бурі у травні: накриватиме сильно у кілька хвиль Мінімальна та максимальна пенсії у травні: чи збільшаться виплати Універсальна соцдопомога: держава запускає новий експеримент - хто перший у списку
Показати ще

Причини такої амортизації прості: українці поки що не довіряють електромобілям, не вірять у розвиток зарядної інфраструктури та побоюються швидкого зносу батарей. Крім того, ринок насичений китайськими автомобілями, де щороку виходять нові моделі, що робить старі менш привабливими.

Але, незважаючи на зниження цін, власники електрокарів зазначають, що можна заощадити на обслуговуванні та зарядці, що частково компенсує втрату в ціні.

Нагадаємо, Uklon запустив таксі для жінок: чоловіче его не витримало, почалися суперечки.

Раніше ми писали про те, що українці можуть повернути ПДВ при покупці машини в Європі: корисні поради

Крім того, Знай.ua повідомляв, бензин зі спиртом вже на АЗС, тому в травні та червні можливі "сюрпризи": експерт закликав водіїв бути обережними