Volkswagen отримав холодний душ на ринку електромобілів США: кросовер ID.4, який мав стати грізним суперником Tesla Model Y, стрімко втрачає позиції.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ другому кварталі продажі моделі злетіли не вгору, а вниз — одразу на 65%.
Наслідки не змусили себе чекати: з кінця жовтня на заводі в Чаттанузі виробництво ID.4 скоротять, а 160 працівників відправлять у вимушену "відпустку". Volkswagen запевняє, що люди не залишаться ні з чим: вони отримуватимуть 80% зарплати і збережуть пільги.
Що каже компанія?
У концерні пояснюють: це не кінець історії ID.4, а лише реакція на ринок.
"Це ринково орієнтоване рішення, спрямоване на узгодження обсягів виробництва з попитом. Воно ніяк не впливає на нашу відданість ID.4 чи електричній стратегії", — зазначають у Volkswagen.
Інші моделі, зокрема Atlas та Atlas Cross Sport, вироблятимуться без змін.
Чому ID.4 втрачає покупців?
Проблеми з продажами не виникли на порожньому місці. За перше півріччя 2025 року попит у США впав на 19%, а у другому кварталі провалився на 65%. Тренд простежувався ще торік: у 2024-му продали лише близько 17 тисяч ID.4 — удвічі менше, ніж роком раніше.
Причини — агресивна конкуренція, вигідніші умови лізингу у суперників і технологічні переваги інших брендів. Світовий ринок електрокарів росте, але виживуть ті, хто зможе швидше підлаштуватися під нові реалії. Для ID.4 це означає паузу і, можливо, майбутнє перезавантаження.
Нагадаємо, що цей лайфгак рятує двигун і гаманець: чому українські водії кладуть магніт у машину.
Раніше ми повідомляли, що шльопки та підбори за кермом можуть обернутися штрафом: у яких випадках можуть покарати водія.