В Україні під час складання практичного іспиту на отримання водійського посвідчення кандидати найчастіше провалюються через одну типову помилку. Йдеться про неправильне або несвоєчасне використання покажчиків повороту. Про це повідомили у Головному сервісному центрі Міністерства внутрішніх справ.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа даними МВС, майбутні водії зазвичай добре орієнтуються в теоретичних питаннях і знають правила дорожнього руху, однак саме неуважність під час практичного водіння стає причиною негативного результату на іспиті. Найпоширенішим порушенням інструктори називають забутий або невчасно увімкнений сигнал повороту.
У сервісному центрі наголошують, що помилки з покажчиками повороту під час іспиту розцінюються не як формальність. Такі дії створюють небезпеку для інших учасників дорожнього руху та можуть призвести до аварійних ситуацій. Саме тому інспектори звертають на це особливу увагу під час перевірки навичок кандидата.
Відповідно до пункту 9.2 Правил дорожнього руху України, водій зобов’язаний подавати сигнал повороту у кількох обов’язкових випадках. Зокрема, перед початком руху, під час перестроювання, а також перед поворотом або розворотом. Увімкнений завчасно покажчик повороту інформує інших учасників дорожнього руху про наміри водія та допомагає уникнути небезпечних ситуацій.
У МВС також пояснили, в яких саме ситуаціях кандидати у водії найчастіше припускаються помилок. Найбільше порушень фіксують під час виїзду з місця стоянки або зупинки, руху заднім ходом, об’їзду перешкод, зміни смуги руху, проїзду перехресть, а також під час зупинки транспортного засобу. Саме в цих моментах кандидати забувають подати сигнал або роблять це запізно.
Нагадаємо, водіїв штрафують за недбалість: як не втратити 7 500 гривень
Раніше ми розповідали, що не поспішайте на СТО: що робити, якщо в салоні авто смердить бензином та вихлопними газами, заощадите багато грошей
Також, перевіряйте перед кожною заправкою авто: простий тест допоможе визначити якість палива