Для наших дорогих читачів, які є водіями чи власниками транспортних засобів є дуже важливі новини. Так, в Україні цінники на обов'язковий техогляд відрізняються, все залежить від типу та ваги авто.

Важливо розуміти той факт, що в Україні для певних категорій авто обов'язковий техогляд є неминучою процедурою.

Про це стало відомо завдяки нагадуванню на порталі "Твоя машина".

Техогляд, скріншот: YouTube
Техогляд, скріншот: YouTube

Як і було сказано вище, ключовий фактор, який впливає на вартість - тип та вага авто. Незалежно від категорії, вартість перевищує 1000 гривень.

Популярні новини зараз
Дадуть лише тиждень: кому необхідно повторно оновити облікові дані Газовики проводять заміну лічильників: скільки доведеться заплатити й чи можна відмовитись Українцям остаточно випатрають гаманці: в уряді вигадали нові податки За таке влітку ще не платили: сюрпризи в платіжках дедалі незвичніші
Показати ще

Починаючи з 2023 року, за легкові автомобілі платитимуть 1120 гривень за технічний огляд. Автобуси вагою понад 5 тонн коштуватимуть 1344 гривні, а вантажні автомобілі вагою понад 12 тонн – 1440 гривень.

Техогляд, фото: Дивись
Техогляд, фото: Дивись

Важливо зазначити, що наявність газобалонного обладнання у транспортному засобі призведе до додаткових перевірок, які можуть вплинути на вартість.

Технічний огляд для причепів має таку саму вартість, як і для легкових автомобілів та становить 1120 гривень. Однак причепи вагою понад 10 тонн обкладатимуться платою у розмірі 1322 гривні.

Така різноманітність цін відображає прагнення українського уряду створити справедливу систему ціноутворення на основі типу та ваги транспортних засобів.

Для водіїв, які підпадають під категорію обов'язкового технічного огляду, важливо ознайомитися з відповідними тарифами, щоб дотримуватись вимог та планувати витрати на цей обов'язок.

Нагадаємо, за "ластівку" можна не переживати: як захистити авто від угону, лайфхаки для водіїв.

Раніше повідомлялося, що готуємося до підвищення цін на АЗС: як ефективно економити паливо, топ порад для водіїв.

Також, покарати не можна відпустити: що буде з українськими водіями, які двічі трапляться на простроченому техогляді.