Для всіх наших дорогих і шановних читачів, які й дня не можуть спокійно прожити, якщо не дізнаються про щось новенького з великого дивовижного світу автотехніки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що Київський технічний музей "Колеса історії" отримав цікаве авто - ЛуАЗ-967М ТПК 1975 року.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЛуАЗ-967М ТПК – легкий військовий позашляховик-амфібія з досить нестандартною конструкцією. Автомобіль оснащений 40-сильним двигуном і здатний розвинути 75 км/год по суші і 3 км/год — по воді.
Після реставрації рідкісний екземпляр позашляховика поповнить експозицію. Фотографії авто та інформацію про нього опублікував у мережі Facebook засновник музею Павло Лозовенко.
Варто зазначити, що в музеї вже є один ЛуАЗ-967М, проте цей екземпляр цінний тим, що це раннє авто першого року виробництва. Про це свідчить табличка з номером кузова – це 150-й автомобіль у серії. Примітно, що ця амфібія не має фар — це риса ранніх ЛуАЗ-967М.
Стан авто - не найкраще - на кузові видно вм'ятини та іржа. Його поставили у чергу на реставрацію.
ЛуАЗ-967М ТПК (транспортер переднього краю) – військовий брат "Волині". Це легкий позашляховик-амфібія із герметичним днищем, призначений для розвідки, доставки боєприпасів та евакуації поранених.
Конструкція позашляховика досить незвична. Наприклад, місце водія розташоване по центру, щоб з обох боків можна було розмістити ноші. Кермо і лобове скло можна опустити, щоб керувати автомобілем лежачи (таким чином він менш помітний).
Повнопривідний ЛуАЗ ТПК має 0,9-літровий 40-сильний двигун. Позашляховик може розвивати 75 км/год суходолом і 3 км/год по воді.
Нагадаємо, 8 років, 15,6 млн. євро та 65% готовності: коли Львів нарешті закінчить свій сміттєпереробний завод.
Раніше повідомлялося, елітні машини з військовими номерами приголомшили Україну: "Ягуар на нуль поспішає, поранених рятувати".
Також, таких зібрали всього три "ластівки": у мережі показали унікальне тридверне авто від ЗАЗ.