Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які й дня не можуть прожити без чогось новенького з великого та дивовижного автосвіту, є цікава історія. Справа в тому, що вже культова "Таврія" ЗАЗ-1102 стала справжнім народним автомобілем для українців у 1980-х роках.

Ця модель могла мати набагато більше незвичайних модифікацій, які так і не надійшли у виробництво.

Один із українських автоблогерів показав дуже незвичайну "Таврію" із кузовом ландо.

"Таврія" з кузовом ландо, скріншот: YouTube
"Таврія" з кузовом ландо, скріншот: YouTube

ЗАЗ-11025 є експериментальним проектом Запорізького автомобілебудівного заводу. Це одна з найзагадковіших модифікацій моделі.

Популярні новини зараз
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

За чутками, ЗАЗ-11025 був випущений обмеженим тиражем у три екземпляри. Один із автомобілів був проданий у Греції, а ще одне авто знаходиться в Україні. Доля третього екземпляра залишається невідомою.

ЗАЗ-11025 було створено у 1992 році на базі стандартної "Таврії". Один із дилерів українського автовиробника у Греції почав самостійно переобладнати хетчбеки на автомобілі з кузовом ландо.

Невідомо, скільки автомобілів із кузовом ландо випустив грецький дилер. За чутками, тираж становив близько 50 автомобілів.

"Таврія" з кузовом ландо, скріншот: YouTube
"Таврія" з кузовом ландо, скріншот: YouTube

Головні особливості ЗАЗ-11025

Технічно ЗАЗ-11025 є традиційним кабріолетом. М'який дах прикривав від сонця тільки задніх пасажирів, а попереду залишився твердий верх, але з'явився й великий люк.

Через особливості конструкції у ЗАЗ-11025 був невеликий багажник. Тому автомобіль підходив лише для вихідних поїздок у теплу погоду. Також модель отримала посилений кузов. Завдяки цьому вдалося зберегти жорсткість, незважаючи на всі модифікації.

Крім цього екземпляр, який був помічений у Греції, отримав легкосплавні колісні диски та новий шильдик. В іншому ЗАЗ-11025 не відрізнявся від знайомої українським автомобілістам "Таврії".

ЗАЗ-11025 оснащувався 1,1-літровим бензиновим двигуном потужністю 53 л. і 80 Нм крутного моменту. Він працював у парі з 4-ступінчастою механічною коробкою передач.

Автомобіль міг розвивати швидкість до 145 км/год. Це далеко не рекордні показники, але цього було достатньо для незвичайної бюджетної моделі з м'яким дахом.

Нагадаємо, маловідома модифікація "Таврії": цей "ураган на колесах" міг стати зіркою ралі.

Раніше повідомлялося, що реінкарнація "Волинянки": нова версія позашляховика ЛуАЗ з повним приводом.

Також, підкорювач бездоріжжя: українцям показали несподівану новинку – брутальний пікап КрАЗ.