Не секрет, що українські дороги – це справжнє випробування для водія. Але найгірше доводиться підвісці, особливо на позашляховиках та кросоверах. Незважаючи на значний вигляд і високий кліренс, саме ці машини найчастіше страждають від навантаження амортизаторів.

Як пояснив механік одного з київських автосервісів у коментарі для SUV News, багато власників таких авто переоцінюють їхню "невбивність" і забувають: чим важча машина – тим швидше вмирає підвіска.

Ремонт машини, автосервіс / фото: Pixabay
Ремонт машини, автосервіс / фото: Pixabay

Чим це загрожує?

Як зрозуміти, що з амортизаторами щось не таке?

  • Машину відводить убік при гальмуванні.

  • Кузов розгойдується як човен.

  • Чути стукіт на купині.

  • На самих амортизаторах – сліди олії.

  • Шини зношуються нерівномірно.

Ремонт машини, автосервіс / фото: Pixabay
Ремонт машини, автосервіс / фото: Pixabay

Коли перевіряти?

Зазвичай амортизатори мешкають до 80 тис. км, але механік радить автовласникам не чекати так довго:

  • Якщо їздите нормальними дорогами – перевіряйте кожні 50-60 тис. км.

  • Якщо більше бездоріжжям – вже через 30-40 тис. км.

Тому що економія на заміні амортизаторів легко обернеться великими витратами на ремонт підвіски та кузова. А діагностика на спецстенді – найточніший спосіб упіймати проблему до того, як стане зовсім пізно.

Отже, якщо у вас кросовер, прислухайтеся до машини і не затягуйте з візитом у сервіс.

Нагадаємо, ззовні цукерка, а всередині – бутафорія? Автозапчастина Xiaomi виявилася не топ за свої гроші

Раніше 98-річний ветеран переїхав Tesla танком: "Ми громили фашизм раніше і роздавимо його знову"

Крім того, Знай.ua повідомляв, французький фанат "Зоряних війн" побудував перший у світі Airbike: може літати 200 км/год.