Багато українських водіїв досі губляться на кругових перехрестях. Хтось вмикає сигнал одразу при заїзді, хтось гальмує, не розуміючи, який "поворотник" потрібен.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧерез цю плутанину часто виникають аварії та конфлікти на дорозі.
Інспектор патрульної поліції пояснив журналісту "Твоя МАШИНА":
"При в’їзді на кільце сигнал не потрібен. Лівий поворот може збити з пантелику. Водії подумають, що ви плануєте їхати вбік, а не заїжджати на коло. Правий же може сприйматися як перебудова. Єдине, коли обов’язково треба сигналити – це під час з’їзду або перестроювання між смугами".
Простіше кажучи: заїхав – рухайся без сигналу. Плануєш з’їзд – моргни правим. І лише правим.
Ще один важливий момент – смуги. Якщо збираєшся залишити кільце на першому чи другому з’їзді – будь у правій смузі. Якщо плануєш їхати далі – починай з лівої і перед з’їздом перебудовуйся вправо.
Експерт з безпеки руху Олександр К. зі Львова додає:
"Більшість проблем на кільцях виникає не через відсутність сигналів, а через хаос у виборі смуги. Люди не дивляться в дзеркала і ріжуть траєкторію. Це і є причина більшості зіткнень".
Патрульні нагадують: зайва нервозність лише шкодить. Вмикати поворотник без потреби – значить плутати інших водіїв. Чітке дотримання логіки руху робить кільце зрозумілим і безпечним.
За статистикою поліції, до третини порушень ПДР на кругових перехрестях пов’язані з неправильним сигналом або зайнятою смугою. Тож ключове завдання водія – обрати правильний ряд і вчасно увімкнути правий "поворотник". Тоді коло перестане бути джунглями хаосу і стане звичайною частиною дороги.
Нагадаємо, що штрафу не буде: який обов’язковий аксесуар водії можуть не показувати поліції.
Раніше ми повідомляли про алкотест за 51 тисячу: коли водій ризикує грошима та правами, навіть не випивши ні грама.