Volkswagen офіційно готує одну з найгучніших трансформацій на європейському авторинку. Легендарний Polo — автомобіль, який десятиліттями був символом доступності й практичності, — уже з 2026 року остаточно попрощається з бензиновими моторами.

На зміну їм прийде повністю електрична версія, яка має всі шанси стати новим "народним авто" — тільки вже в епоху розеток, а не заправок.

Електрокар Volkswagen Polo
Електрокар Volkswagen Polo

Йдеться не про чергову електрифікацію заради галочки. Фактично Volkswagen запускає нову модель, яку в кулуарах уже називають ID.Polo. Це буде не перероблений старий хетчбек, а повністю новий автомобіль, створений з нуля під електротягу. Завдання амбітне і водночас небезпечне: зробити електрокар масовим, доступним і таким самим популярним, яким колись були Beetle, Golf і сам Polo.

Головний козир — ціна. За попередніми даними, стартова вартість електричного Polo складе близько 25 тисяч євро. Для Європи це майже прорив, адже електромобілі досі залишаються відчутно дорожчими за бензинові аналоги. Секрет здешевлення — нова платформа MEB+, удосконалена архітектура, яка дозволяє зменшити вартість батарей і електромоторів без жертв для безпеки чи якості. Простіше кажучи, Volkswagen навчився робити електрокари дешевше — і тепер масштабує цей досвід.

Популярні новини зараз
Відключать світло, газ і тепло: українці залишаться без елементарних умов для життя Вдарять морози й нічні, й денні: синоптики розповіли, коли в Україну прийде похолодання ПриватБанк змінив ліміти на видачу готівки: яку суму можна зняти Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів
Показати ще

Електрокар Volkswagen Polo
Електрокар Volkswagen Polo

При цьому Polo не втратить свою головну фішку — компактність. Довжина залишиться на рівні трохи більше чотирьох метрів, ідеально для міста. Але завдяки відсутності двигуна внутрішнього згоряння салон стане помітно просторішим. Особливо приємний сюрприз — багажник: до 435 літрів у стандартному режимі й понад 1200 літрів зі складеними сидіннями. Для компактного хетчбека це звучить майже нахабно.

Ще один аргумент на користь нового Polo — запас ходу. У топових версіях він сягатиме до 450 кілометрів на одному заряді. Це вже не «міська іграшка», а повноцінний автомобіль, на якому можна не лише їздити на роботу, а й спокійно планувати поїздки за місто. Такий результат забезпечить батарея на 52 кВт·год у поєднанні з покращеною аеродинамікою.

Лінійка силових установок буде різною: від базових версій зі скромнішою батареєю до потужніших модифікацій, які підтримуватимуть швидку зарядку і помітно скорочуватимуть час очікування на трасі. А для тих, хто сумуватиме за «гарячим» характером Polo, Volkswagen готує електричний GTI. Так, без бензину, але з приблизно 226 кінськими силами і цілком серйозними амбіціями на драйв.

Вихід електричного Volkswagen Polo у 2026 році може стати переломним моментом для всього ринку компактних авто. Це не просто ще один електромобіль у каталозі, а спроба зробити електротранспорт по-справжньому масовим.

Нагадаємо, що ці машини майже "не п'ють" бензин: 5 моделей, які перетворюють заправку на рідкісну подію.

Раніше ми повідомляли, що звір із 90-их прорвався в Київ: на вулицях помітили надрідкісний BMW Alpina B12 з V12, який колись випереджав Porsche.