Для наших читачів, які не представляють своє дозвілля без цікавостей зі світу авто чи мототехніки, ми маємо дуже круту історію про легендарного українського мопеда. Точніше сказати, про першого відомого українського мопеда, який виробляли на Львівському мотозаводі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЛьвівський мотозавод 1967 року випустив модель МП-043. Цю модель зробили екіпажною частиною легкого мопеда МВ-044, а колесам, двигун і органи управління взяли з мопеда "Рига-3". Проте двигуни цього красеня робили на Ковровском механічному заводі.
Про цей дивовижний мопед пишуть такі ж автолюбителі, як і ми, на порталі Hyser.
Мопед МП-043 вийшов дуже незвичайним: він мав рубані форми, два паливні баки та капот, що закриває двигун. При цьому МП-043 міг розганятися до 50 км\год і мав вагу 48 кг.
Технічні характеристики мопеда МП-043:
• габаритні розміри, мм: довжина 1825, ширина (керма) 720, висота 970;
• дорожній просвіт – 135 мм;
• суха вага – 48 кг;
• максимальна швидкість – 50 км/год;
• ємність паливного бака – 3,8 л;
• середня витрата палива (суміш бензину А-72 з олією у пропорції 20:1) на 100 км у літній час – 2,2 л;
• двигун: Ш-51, двотактний, одноциліндровий, з повітряним охолодженням; об'єм 49,8 см3, потужність 2 л.с.;
• карбюратор – К35Б;
• система запалювання - від магнето;
• зчеплення: дводискове, в масляній ванні;
• КПП – двоступінчаста;
• рама: трубчаста, зварена;
• передня вилка: телескопічна, з пружинними амортизаторами;
• задня вилка: важіль з телескопічними амортизаторами;
• гальма – колодкового типу.
Крім того, мопед МП-043 комплектувався фарою, дзеркалом заднього виду, багажником та набором інструменту для ремонту в дорозі.
Нагадаємо, техогляд ніхто не скасовував: кому з українців потрібно буде "перевіритися" на СТО.
Раніше повідомлялося, всі бачать, не переживайте: хитрий український водій докатався і отримав штраф у 40 тис грн.
Також у ПФУ розповіли, чи стане машина проблемою для оформлення субсидії, і що в таких випадках робити.