Легендарну "Таврію" на дорозі впізнає будь-який українець, навіть якщо ніколи не цікавився автомобілями. Мало хто знає, але на перших стадіях виробництва ЗАЗ-1102 мав отримати геть інший зовнішній вид. Про це пише автомобільний портал autotheme.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНаприкінці 60-х років минулого століття на Запорізькому автомобілебудівному заводі розпочала розробка перспективної моделі, яка мала прийти на зміну знаменитому ЗАЗ-968. Вже на початку 70-х років під керівництвом головного архітектора ЗАЗ Володимира Стешенка було збудовано перший прототип "Таврії".
Новий дводверний седан нічим не скидався на ту "Таврію", яку зараз можна зустріти на дорогах. Дизайн машини більше нагадував ВАЗ та Volvo тих років.
Проєкт мав одну особливість, яка виділяла його на тлі більшості радянських автомобілів того часу - передньопривідна платформа. Відомо, що було зроблено кілька макетів нових авто з прямокутними і круглими фарами, але в результаті від обох варіацій відмовилися. Через роки в серійне виробництво запустили вже зовсім інший автомобіль, який ми всі знаємо як "Таврію".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, барбекю на колесах: умілець модернізував "горбатий" ЗАЗ-965 для пікніків та риболовлі, як виглядає диво-авто.
Також наш портал інформував, німці "нахилили" росію, зробивши з ГАЗелі унікальне авто на електротязі: можна все, якщо руки прямі.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, скільки українцям коштуватиме навчання в автошколі та отримання посвідчення водія: важливі нюанси і ціни.