Багато автівок, побудованих щоб відповідати найнижчій ціні, на ділі виявляються жахливими в управлінні і ще гіршими у володінні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкість і успіх дешевих автомобілів настільки ж різноманітні, як і вся індустрія в цілому. На сайті Pro Гроші дослідили, які авто коштували найменше в історії.
Subaru 360
Компанія Subaru розпочала свій шлях у з важкого старту. Хоча сьогодні вона позиціонує свої автомобілі як потужні та універсальні, головним аргументом на той час була їхня дешевизна.
Друкована реклама свого часу проголошувала про маленьку 360-ту модель: "Дешево і сердито". Початкова роздрібна ціна на авто була – 1297 дол.
Tata Nano
Концепт Nano був задуманий головою компанії Ратаном Тата. Його ідея полягала в тому, щоб створити автомобіль, ціна якого була б достатньо низькою, щоб сім'ї, які покладаються на моторолери для пересування, могли пересісти на повноцінний автомобіль.
Щоб продаватися за 2500 дол, він мав бути дешевим у всіх відношеннях. Він мав лише двоциліндровий двигун, а аксесуари були рідкісними або взагалі відсутні. Автомобіль не мав багажника, а доступ до паливного баку пролягав через капот. Сталь була тонкою і крихкою, а їздив він на крихітних 13-дюймових колесах.
Yugo GV
Побудований комуністами автомобіль Yugo багато років був боксерською грушею як для автомобільних журналістів, так і для авто-ентузіастів.
Його найбільший внесок в індустрію – це те, що він став приводом для невдалих автомобільних жартів. Таке авто продавалося у Югославії за 2000 дол.
Нагадаємо, ми писали, що нове життя легендарного "дідуся": ЗАЗ-966 перетворили на стильний багі для літніх прогулянок.
Як повідомляв "Знай.ua", паливо дорожчатиме на 2 грн кожного тижня: причину пояснив експерт.
Також "Знай.ua" інформував, українці зганьбилися у Європі голіруч знімаючи блокіратор з колеса.