Для більшості водіїв штрафи – це санкції, які були отримані внаслідок порушення правил дорожнього руху. Проте копи мають підстави для накладення штрафу також і через технічний стан авто.

Мільйони українців зараз знаходять у Польщі, і у багатьох уже є авто, важливо знати, за що можна отримати штраф у 3 тисячі злотих (27 тисяч гривень).

Про це стало відомо завдяки нагадуванню від одного з українських автоблогерів, який часто ділиться свіжими порадами у YouTube.

Поліція Польщі, фото: вільне джерело
Поліція Польщі, фото: вільне джерело

Патрульний або інспектор дорожньо-транспортної інспекції може ухвалити рішення щодо оформлення такого штрафу також під час планового огляду на дорозі.

Популярні новини зараз
Надія на мікрохвильовку? В Україні почали виписувати величезні штрафи власникам газових плит Стане вибір між їжею та водою: на українців чекає новий удар по кишені Пенсіонерам надають ще один вид пільг: що треба знати Дати виплати пенсій "перетасували": чи можна змінити день отримання виплат
Показати ще

Польське законодавство свідчить, що "учасник дорожнього руху або інша особа на дорозі загального користування, у житловій або проїжджій зоні, а також власник або той, хто перебуває за кермом транспортного засобу, які порушують інші положення Закону про 20 червня 1997 року або інші видані на на його основі нормативні акти, караються штрафом до 3000 злотих або доганою".

Поліція в Польщі, фото ілюстративне: fakty.com.ua
Поліція в Польщі, фото ілюстративне: fakty.com.ua

"Транспортний засіб, який бере участь у дорожньому русі, повинен бути обладнаний та утримуватися таким чином, щоб його використання не загрожувало безпеці пасажирів та інших учасників дорожнього руху, не порушувало порядку дорожнього руху та не завдавало нікому шкоди", - зазначено у ст. 66, п.1 Закону про дорожній рух.

Більшість проблем із колесами можна визначити шляхом візуального огляду. Перший аспект, який можуть звернути увагу поліцейські під час перевірки стану шин - це глибина протектора. За законом глибина протектора шини не повинна бути меншою за 1,6 мм. Однак індикатор зношування протектора TWI (Tread Wear Indicator) зазвичай використовується як основний еталон. У той же час багато експертів дорожнього руху радять міняти шини, коли глибина протектора вже становить 3-4 мм.

Сигналом до необхідності заміни колеса також можуть бути видимі пошкодження поверхні, такі як нерівності, тріщини, розшарування або порізи.

Занадто старі шини можуть стати приводом для виписування штрафу. Вік шини можна визначити за кодом DOT, що знаходиться на боковині шини. Він складається максимум із 12 символів. Останні чотири цифри є вирішальними для визначення терміну служби шини.

Перші дві з них означають тиждень, а останні два – сам рік виробництва. Колеса автомобіля повинні бути замінені не пізніше ніж через 10 років після виробництва, хоча також часто рекомендується міняти через вісім років.

Поліція Польщі
Поліція Польщі

Шини, встановлені на одній осі транспортного засобу, не можуть відрізнятися за моделлю та розміром - обидві вони повинні бути одного розміру і мати однакову структуру протектора.

Виняткова ситуація – заміна пошкодженого колеса на запасне чи тимчасове. Тоді такі різницю між шинами допустимі. Крім того, варто також пам'ятати, що шини не можуть виступати за контури кузова автомобіля, і не забувайте вибирати шини з індексом швидкості, що відповідає даному авто.

Нагадаємо, в Україні активно падають ціни на пшеничне борошно: фахівці назвали причини.

Раніше повідомлялося, навіть космічні ціни на АЗС вас не злякають: 6 порад, які допоможуть ефективно економити паливо.

Також, в Україні копам розв'язали руки у питанні вилучення авто: головні зміни, які вже діють.