У Румунії ще далекого 1969 року на заводі в Міовень стартувало виробництво майже легендарної Dacia 1300. Дуже цікаво, що цей бренд бере свою назву від стародавнього найменування держави.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСпочатку завод збирав лише варіант седана із 4 дверима. Пізніше, в 1973 модельний ряд розширився за рахунок універсала Dacia 1300 Break і пікапа Dacia 1302.
Про це дивовижне авто пишуть на порталі Hyser.
Цей автомобіль по суті був ліцензійною копією передньопривідного автомобіля Renault 12. Він оснащувався 4-циліндровим 1,3-літровим верхньоклапанним двигуном потужністю 54 к.с., здатним розвивати швидкість до 140 км/год. Витрата палива трималася на позначці 7,5 - 8 літрів на 100 км.
У 1979 році на автосалоні в Бухаресті було представлено покращену версію автомобіля. До 1982 він був перейменований в Dacia 1310. У 1984 модельний ряд розширився з появою спортивного купе 1410, що характеризується заниженим дахом. Згодом, у 1987 році, Dacia представила модель 1320 із кузовом ліфтбек.
Наступне покоління автомобіля з'явилося в 1989 році під позначенням Dacia 1310. Хоча зміни були відносно скромними, автомобілі зазнали помітних змін у зовнішньому вигляді, зокрема, завдяки включенню масивної пластикової решітки радіатора з чотирма круглими фарами замість двох попередніх прямокутних.
Нагадаємо, в Україні водіям виписують 17 тисяч штрафу за простий папірець: порада юриста, як зберегти зарплату.
Раніше повідомлялося, смарт від ЗАЗ, який збирав у 60-х посилки: "Укрпошта" навіть 20 років тому мріяла про таку "малятку".
Також, елітний "залізний кінь" для любителів швидкості: як виглядає "Запорожець" за 50 тисяч доларів.