Зростання цін на паливо змушує водіїв контролювати витрати та економити. Махінації із недоливом пального в бак автомобіля явише рідкісне, однак іноді трапляється. Причиною може бути не тільки недобросовістність операторів чи АЗС, а також старе неякісне обладнання.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це
Деякі водії орієнтуються за кількістю пройдених після заправки кілометрів. Але цей показник також не є об’єктивним, тому що на виртати палива впливають багато факторів: їзда з відчиненими вікнами, манера їзди, швидкість руху, затори та інше.
Частіше за все з обманом можна зіштовхнутися у невідомих або нелегальних АЗК, де паливо продають нижче за ринкову ціною.
У таких місцях частіше за все застаріле обладання, яке регулярно не перевіряється.
Є декілька порад, які збережуть кошти у вашому гаманці.
Обирайте великі мережі АЗК з сучасним обладнанням, які бережуть свою репутацію.
Влітку заправляйтеся вранці, коли пальне в ємностях ще не нагрілося. Якщо ви заправилися на АЗК, резервуари якої стоять на відкритому сонці або коли туди щойно залили бензин із бензовоза, що нагрівся, то ви, можливо, і отримаєте свої 10 літрів об’єму, але в грамах пального буде менше, а це означає, що і проїдете ви на ньому на два-три кілометри менше.
Краще заправлятися з тієї колонки, де щойно заправлявся інший автомобіль. Це гарантує, що пальне прокачане і ним змащені нутрощі насоса.
Якщо ви дуже не довіряєте заправникам, ви можете заправити авто самостійно, або залити пальне в каністри.
Найголовніше правило – уникайте невідомі АЗК. Якщо у вас не вистачає палива до відомої заправки, то залийте лише п’ять або десять літрів, щоб перестрахуватись.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, король позашляховиків: українець переробив вантажівку ГАЗ-66 в величезний джип, майже готель на колесах.
Також наш портал інформував, такого українські дороги ще не бачили: умілець перетворив "Дев'ятку" на лютий всюдихід.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, розсікає повітря як куля: українці перетворили "Запорожець" на гоночний болід потужністю 1100 кінських сил.