Для всіх наших читачів, які люблять новини з автосвіту є дуже цікавий факт. В українській столиці просто на вулиці помітили дуже рідкісний усюдихід-ветеран. Коли ФРН у 1955 році вступила до НАТУ, організували конкурс на армійський автомобіль вантажністю півтори тонни. І переможцем стала компанія Daimler-Benz зі своєю новою машиною Unimog S404.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦя повнопривідна модель мала напівкапотне компонування та тентовану двомісну кабіну з відкидним вітровим склом. Металева платформа розміром 3х2 м із поздовжніми лавами вміщала до 12 солдатів.
Про це стало відомо завдяки повідомленню autocentre.ua.
І ось що цікаво: бензиновий мотор (2,2 л; 80 л. с.) запозичили у легкової машини Mercedes-Benz 220S. До нього прибудували 6-ступінчасту коробку передач і двоступінчасту "роздатку".
Автомобіль вирізнявся дуже високою прохідністю. Обидва провідні мости з блокованими диференціалами були портального типу, тобто з редукторами. Це забезпечувало кліренс 40 см – майже як у танка. А колеса "взули" у потужні шестишарові шини з розвиненими ґрунтозачепами. Unimog S404 долав дуже круті підйоми – до 70% і міг розвивати до 95 км/год.
Ця машина випускалася у різних версіях. Крім моделі з нормальною колісною базою - 2700 мм вироблялася і довгобазна - 2900 мм. Була й модифікація з дворядною кабіною п'ятимісної: такі застосовувалися як навчальні.
Автомобілі могли оснащуватися багатоцільовими герметичними кузовами-фургонами з внутрішньою висотою 1,4 м. І, звичайно ж, на базі S404 було створено чимало спеціальних машин: санітарні, пожежні, снігоочисні, бурові установки та ін.
Нагадаємо, можна хоч повний бак: АЗС порадували зниженням цін на пальне.
Раніше повідомлялося, найбільший у світі чоловік купив собі найменше авто: все заради поїздок за бургерами.
Також, 1200 гривень на бочку: водії можуть "влетіти" на гроші через номерні знаки.