Для наших шановних читачів, які мають відношення до керування авто, є дуже цікава інформація, і можливо, що знайдеться навіть відповідь на дуже давній " питання. Багато хто з нас, навіть пішоходи, помічали невелике відерце, прикріплене до задньої чи бічної частини авто. Зазвичай відерце прикріплюють до фаркопа, хоча іноді його можна побачити біля глушника або на гачку буксирувального.

У пробці його коливання часто надає заспокійливий вплив на багатьох. Однак про головне призначення цього аксесуара багато хто навіть не здогадується. Про це пише портал "Автотема".

Існує кілька версій походження цієї традиції та, як з'ясовується, вони доповнюють одна одну.

Відро на фаркоп, скріншот: YouTube
Відро на фаркоп, скріншот: YouTube

Першу гіпотезу можна назвати історичною. У давнину відро висіло на будь-якій кареті та візку.

Популярні новини зараз
По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі Російські військові прямо під час евакуації розстрілюють мирних жителів у Вовчанську "Працював усе життя, а користі - нуль": чи можуть українські пенсіонери продати свій стаж Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами
Показати ще

В епоху гужового транспорту, коли підшипники ще не були в широкому використанні, кожен дбайливий візник тримав відро з дьогтем для мастила маточини дерев'яного колеса. Можливо, перші водії автомобілів запозичили цей звичай у візників, зробивши його своєрідним оберегом на дорозі.

Друге трактування цієї традиції обґрунтовується практичною стороною. Багато досвідчених водіїв вантажівок та далекобійників, ймовірно, стикалися з ситуацією, коли в холодні зимові дні масло в двигуні замерзало. Єдиним способом впоратися із цим було розведення вогню під картером для прогріву. І в цьому випадку цебро ставало неоціненним помічником.

Відро на фаркоп, скріншот: YouTube
Відро на фаркоп, скріншот: YouTube

Третя інтерпретація походження відра на автомобілі є найпереконливішою. У радянські часи, коли в системі охолодження машин використовувалася вода замість сучасних антифризів, вона часто закипала, вимагаючи постійного доливання.

У літню пору це могло статися в будь-якому місці, і кожен водій чи тракторист змушений був мати при собі відро. Вода в таких ситуаціях набиралася звідки завгодно: з вуличної лалюжі, колодязя чи сусіднього ставка. Крім того, цебро завжди знадобилося в дорозі для різних господарських потреб, таких як миття автомобіля. І оскільки в кабіні зазвичай не вистачало місця, воно знаходило своє місце ззовні.

Автомобили, фото: Знай.ua
Автомобили, фото: Знай.ua

Таким чином, цей елемент став настільки невід'ємною частиною автомобілів, що перетворився на свого роду талісман, який нібито обіцяє безпечну подорож багатьом водіям.

Нагадаємо, доведеться включити всю увагу: хто з українських водіїв "потрапить" на 290 тисяч штрафу.

Раніше повідомлялося, ждіть великих проблем: що потрібно зробити, якщо пічка в автомобілі почала гріти набагато гірше. Прості поради.

Також, автолюбителі вистрибують із штанів: бензин буде коштувати по 8?