Більшість сучасних машин вміють гальмувати самі, якщо раптом перед носом вискакує небезпека. Але біда: такі системи (AEB) працюють відмінно на сухому асфальті, а в дощ чи сніг – вже не так впевнено.

Goodyear вирішила виправити це, використовуючи свої розумні шини SightLine та співпрацю з голландськими вченими з TNO.

Автомобіль взимку
Автомобіль взимку

Нова технологія аналізує все:

  • Дані з камери автомобіля – щоб розуміти, що відбувається попереду.
  • Інформацію про погоду – дощ, сніг чи лід.
  • Характеристики шин – вік, зношування, тиск і навіть коефіцієнт зчеплення з дорогою.

Ця система передає дані в AEB, дозволяючи активувати гальма раніше, якщо дорога слизька.

Популярні новини зараз
Мобілізують прямо з аудиторій: хто піде до ТЦК замість навчання Без математики, історії та біології: освітянка розкритикувала шкільну реформу - гублять талановитих учнів Затримання на вулиці працівниками ТЦК: ухилянтам пропонують нову послугу Скасували географію 10 класу, але додали новий предмет 8 та 9: у школах запровадять новий урок
Показати ще

Goodyear заявляє, що за допомогою їхньої технології машини зможуть "пом'якшувати удари" навіть на швидкості до 80 км/год у дощову погоду. Це означає менше аварій, менше пошкоджень та більше впевненості за кермом.

Інновація працює завдяки розумним шинам Goodyear SightLine. Вони не просто крутяться, а заміряють зчеплення з дорогою, тиск та знос у реальному часі. Це дозволяє системі адаптуватись під конкретні умови.

Поки що технологія проходить тести, але вже зараз ясно, що майбутнє екстреного гальмування стане набагато розумнішим і безпечнішим. Може, скоро взагалі забудемо, що таке замети і "не встиг загальмувати".

Нагадаємо, як безпечно водити взимку: поради, які можуть урятувати кожного українця

Раніше ми писали про автопілот, Tesla-зарядки та мінімалізм: Honda показала стильний седан та кросовер

Крім того, Знай.ua повідомляв, камери за відсутність страховки не штрафують, а інспектори будуть: розслаблятися рано