Автомобілі ЗАЗ-1102, які відоміші як "Таврія" не випускаються вже багато років, але історія моделі досі має чимало цікавих секретів. Так, наприклад, свого часу велася розробка ЗАЗ-1142 з особливою силовою установкою. Про це пише autocentre.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкщо про ЗАЗ-1102 знає майже кожен водій, то про "Таврію" з індексом ЗАЗ-1142 чули мало хто. Зовні машина нічим не відрізняється від стандартної моделі, але під капотом була зовсім інша "начинка".
ЗАЗ-1142 був оснащений двигуном Volkswagen на 1,3 літра з віддачею 54,5 кінських сил. Головною перевагою німецького двигуна була інжекторна система подачі палива з безпосереднім упорскуванням. Таке технічне рішення дозволяло виставляти жорсткіші критерії екологічності для двигуна і теоретично це могло збільшити експорт українського автомобіля в інші країни.
Зазначається, що "Таврія" з німецьким двигуном могла розвинути швидкість до 150 кілометрів на годину. При цьому машина залишалася економічною: у міському циклі 8,3 літра, а на швидкості 90 кілометрів на годину - 5,2 літра.
Втім, на Запорізькому автомобілебудівному заводі відмовилися від ідеї запуститися масове виробництво ЗАЗ-1142. Чому? Залишається тільки здогадуватись.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, з таким салоном, хоч на край світу: рідкісні кадри ЗАЗ "Таврія", яку можна завантажити повністю.
Також наш портал інформував люксовий "Запорожець" для мажорів: у мережі показали альтернативну версію ЗАЗ-968.
Крім того, ми писали чисто для розбитих доріг: представлений потужний електрокросовер від ЗАЗ із запасом ходу 550 км.