Багато автолюбителів змушує задуматися про унікальність рідкість "ластівки". У державі "порад" спеціально для поштової служби створили ЗАЗ-965С. І зробили це авто з одним головним завданням – збирати листи із поштових скриньок у великих містах.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПроте створення безпечного транспортного засобу для листоноші, який багато разів на день виходить з машини, вимагало інноваційного підходу. Про це пише портал Hyser.
Не збереглося жодного екземпляра, і донедавна фотографій цієї машини майже не було.
Проте ця модифікація ЗАЗ-965 була замовлена Міністерством зв'язку СРСР для використання у поштовій службі. Вона отримала індекс "С" у назві, що означало "зв'язок".
Щоб усунути небезпеку виходу на проїжджу частину, інженери вирішили зробити ЗАЗ-965С праворульною. Таким чином, листоноша міг виходити на тротуар, поруч із поштовою скринькою.
Задні сидіння було замінено відсіком для зібраної кореспонденції. Задні вікна були замінені на глухі, з металевими фільонками, на яких було нанесено напис "ЗВ'ЯЗОК". Вантажопідйомність машини становила 150 кілограмів, а її власна вага – 650 кг.
ЗАЗ-965С оснащувався стандартними двигунами ЗАЗ, які були 4-циліндровими V-подібними моторами МеМЗ повітряного охолодження. Дві версії обсягом 749 та 887 кубічних сантиметрів мали потужність 23 та 27 к.с. відповідно. Витрата палива складала 6,5 літрів на 100 км, а максимальна швидкість машини досягала 90 км/год.
ЗАЗ-965С було виготовлено в обмеженій кількості в 1960-1962 роках. Жоден екземпляр не зберігся до наших днів, оскільки службові машини просто списували та відправляли на металобрухт.
Нагадаємо, сімейний "Запорожець": як виглядав експериментальний мінівен від Запорізького автозаводу.
Раніше повідомлялося, не наближуйтесь до чорного Мерседеса: в Україні виявили небезпечну банду дорожніх бандитів.