Багато разів легенду від ЗАЗ "Таврію" лаяли, її називали "труною на колесах", "консервною банкою" і складали про неї жарти. Однак її все одно купували – і це головне. Такого доступного авто у фінансовому плані було не тільки в Україні, а й у всій Європі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМало людей знають, що цю модель розробляли ще на початку 70-х років. Експерти впевнені, що якби її випуск було розпочато на той час, то автомобіль "Таврія" цілком мав усі шанси стати бестселером у всіх країнах Варшавського договору.
Про це стало відомо завдяки повідомленню порталу Hyser .
У мережі випливли рідкісні архівні фото перших прототипів ЗАЗ-1102 "Таврія". Хетчбеки створили ще в 1978 році - за дев'ять років старту виробництва серійної моделі.
Створив витончений та динамічний силует "Таврії" тодішній головний дизайнер заводу, харків'янин Ігор Гальчинський.
Але роботи над автомобілем раптово у 1978 році було припинено за командою зверху. Кажуть, що влада загальмувала роботу ЗАЗу, щоб у Тольятті встигли випустити свою передньопривідну модель 2108 "Супутник" ("вісімка").
Ще б пак, над "вісімкою" працювали не менше десятка фірм з капстран на чолі з Porsche, а на її доведення витратили величезні суми (близько $60 мільйонів). Таким чином, зовнішність "Таврії" міняли шість разів за 12 років.
По фото видно, що концепт-кар ЗАЗ-1102 "Таврія" і справді дещо відрізняється від серійної моделі. У нього інша передня частина з вигнутим капотом і більшими прямокутними фарами на кшталт Vauxhall Chevette.
У салоні прототипів було встановлено тахометр, який на серійній моделі зник. Автомобілі отримали 1,1-літровий 50-сильний двигун, що дозволяв розвинути 135 км/год.
Нагадаємо, підкорювач боліт та гроза бездоріжжя: модифікація "Запорожця" для брутальних українців.
Раніше повідомлялося, на вигляд "Таврія", але в душі BMW: умільці перетворили ЗАЗ на нестримний дрифт-кар.
Також, автолюбителі створили маршрутку-амфібію, яка і Дніпро перепливе: поки пощастило лише столиці.