Відомий український виробник вантажівок КрАЗ не лише створював великі авто для перевезення габаритних замовлень, а й були спортивні амбіції. КрАЗ брав участь у перегонах. Так – це правда, проте це сталося понад тридцять років тому.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро цю дивовижну і захоплюючу сторінку з історії фірми пише портал Hyser.
Ще 1991 року на заводі у Кременчуці вирішили створити власний болід для участі у Чемпіонаті Європи з кільцевих перегонів на вантажівках. Вирішили – створили. Так з'явився КрАЗ-5450, який назвали "Зелений крокодил".
КрАЗівцям вдалося створити повноцінний гоночний прототип. Двигуною силою унікального боліда став 2-тактний 5-циліндровий (по 2 поршні в кожному циліндрі) рядний двигун робочим об'ємом 13 літрів.
Цікаво, що двигун для гоночного КрАЗа запозичили у танка Т-64. І ще один факт. У танку двигун генерував 750 кінських сил, а у КрАЗі, після форсування, він став видавати вже 1000 "конячок".
Для гонок двигун налаштували під роботу на дизельному паливі, хоча шляхом легких маніпуляцій його можна було перебудувати і під бензин.
На жаль, ця гонка у Німеччині була для КрАЗа єдиною. Поїздка на змагання до ФРН підірвала бюджет АвтоКрАЗу, тож на наступні етапи "Зелений крокодил" уже не відправляли.
Нагадаємо, і в полі, і на рибалку із друзями: український пенсіонер змайстрував трактор-амфібію.
Раніше повідомлялося, що "неправильні" фари, а штраф - реальний: українським водіям радять готувати 340 гривень.
Також, гранати, кулемет і навіть ПЗРК: українські захисники обкатують баггі "Хижак" на швидкості 110 км/год.