Відомий український виробник вантажівок КрАЗ не лише створював великі авто для перевезення габаритних замовлень, а й були спортивні амбіції. КрАЗ брав участь у перегонах. Так – це правда, проте це сталося понад тридцять років тому.

Про цю дивовижну і захоплюючу сторінку з історії фірми пише портал Hyser.

КрАЗ "Зелений крокодил", скріншот: YouTube
КрАЗ "Зелений крокодил", скріншот: YouTube

Ще 1991 року на заводі у Кременчуці вирішили створити власний болід для участі у Чемпіонаті Європи з кільцевих перегонів на вантажівках. Вирішили – створили. Так з'явився КрАЗ-5450, який назвали "Зелений крокодил".

КрАЗівцям вдалося створити повноцінний гоночний прототип. Двигуною силою унікального боліда став 2-тактний 5-циліндровий (по 2 поршні в кожному циліндрі) рядний двигун робочим об'ємом 13 літрів.

Популярні новини зараз
Дадуть лише тиждень: кому необхідно повторно оновити облікові дані Асфальт буде плавитись під ногами: в Україну знову повернеться спекотна погода Після ТЦК біжіть у банк: фінустанови вимагають оновлення даних Автівки примусово вилучатимуть і продаватимуть з аукціону: в пастку потраплять тисячі українців
Показати ще

КрАЗ "Зелений крокодил", скріншот: YouTube
КрАЗ "Зелений крокодил", скріншот: YouTube

Цікаво, що двигун для гоночного КрАЗа запозичили у танка Т-64. І ще один факт. У танку двигун генерував 750 кінських сил, а у КрАЗі, після форсування, він став видавати вже 1000 "конячок".

КрАЗ "Зелений крокодил", скріншот: YouTube
КрАЗ "Зелений крокодил", скріншот: YouTube

Для гонок двигун налаштували під роботу на дизельному паливі, хоча шляхом легких маніпуляцій його можна було перебудувати і під бензин.

На жаль, ця гонка у Німеччині була для КрАЗа єдиною. Поїздка на змагання до ФРН підірвала бюджет АвтоКрАЗу, тож на наступні етапи "Зелений крокодил" уже не відправляли.

Нагадаємо, і в полі, і на рибалку із друзями: український пенсіонер змайстрував трактор-амфібію.

Раніше повідомлялося, що "неправильні" фари, а штраф - реальний: українським водіям радять готувати 340 гривень.

Також, гранати, кулемет і навіть ПЗРК: українські захисники обкатують баггі "Хижак" на швидкості 110 км/год.