ЗАЗ-1102 припинив сходити з конвеєра понад 10 років тому, проте на цьому історія автомобіля не закінчилася. Як відомо, було розроблено модернізовану версію "Таврії" для драгрейсингу. Модель могла стати малосерійною, але доля розпорядилася інакше. Про це пише wheel-news.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ 2010 році підприємство "Вепр" розробило унікальне купе "Таврія". Модернізований ЗАЗ був розроблений для драгрейсингу і міг стати малосерійним - виготовляється на замовлення. Цінник на гоночну "Таврію" стартував від 5 тисяч доларів.
Основою спортивного автомобіля став звичайний ЗАЗ-1102. Модернізована версія отримала здвоєні вікна, багажника, два спойлери, обважування та повітрозабірники на капоті. Інтер'єр салону переробили – встановили спортивне кермо, шкіряні сидіння. Місткість – один пасажир.
Гоночна "Таврія" була оснащена 1,6-літровим двигуном від ВАЗ-21114 зі збільшеною потужністю до 160 кінських сил. Новий агрегат дозволяв машині розганятись до 200 км/год, що зробило її найшвидшою серед усього модельного ряду.
Втім, проєкт із тріском провалився – ніхто не поспішав замовляти спортивний ЗАЗ-1102. У результаті така "Таврія" залишилася в єдиному екземплярі.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, їх було всього три на всю Україну: як виглядає ексклюзивний ЗАЗ із 70-х, який дивом уникнув утилізації.
Також наш портал інформував, такого українські дороги ще не бачили: умілець перетворив "Дев'ятку" на лютий всюдихід.
Крім того, ми писали, єдиний у своєму роді: в Україні знайшли унікальний ЗАЗ "Славута" у кузові універсал.