Настав час міняти літні шини на зимові і не дивно, що у сервісів шиномонтажу вишикувалися довжелезні черги з авто.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАле саме під час очікування у черзі можна оцінити майстерню та вирішити, чи варто довірити їй своє
Насамперед автовласникам радять звернути увагу на наявність у майстерні спеціальних інструментів: ключів для демонтажу декоративних ковпаків із маточок та болтів (гайок), гумових простаків для домкрата, упор для коліс, пластикових накладок на лапи монтажного верстата. Варто пам'ятати, що у разі використання працівниками сервісу замість спецінструменту підручних коштів послуга буде неякісною.
Водіям рекомендують подивитися, як шиномонтажники поводяться зі знятими з автомобіля деталями. А також оцінити наскільки правильно механіки затягують болти (гайки) коліс, оскільки зусилля досить точно регламентовано для кожної моделі авто. В ідеалі для цього необхідно використовувати динамометричний ключ. Потрібно пам'ятати, що надмірне зусилля іноді призводить до зриву різьблення та дорогого ремонту.
Не зайве поцікавитися, як балансувальник остаточно закріплює вантажі на диск. В ідеалі вантаж потрібно забивати, коли колесо стоїть на підлозі, але на практиці найчастіше його наживляють на верстаті, а на підлозі тільки остаточно набивають. Забивання грузика "до упору" просто на балансувальному верстаті зіпсує підвіс валу верстата та датчики.
Автовласникам радять придивитися також, які важелі використовують при балансуванні коліс - нові або вже відпрацьовані, зняті з інших коліс.
Часто буває, що у гарячий період працівники СТО працюють безперервно. Відповідно, через природну втому персонал сервісу схильний робити помилки. У такому разі можна поцікавитися, коли людина заступила на зміну або особисто проконтролювала всі маніпуляції майстрів з колесами вашого авто.
Нагадаємо, що навіть Ілон Маск зі своєю Tesla Sem i такого не покажуть: Volvo розробляє вантажівку майбутнього.
Раніше ми повідомляли, що такі "Запорожці" і сьогодні на вагу золота: у мережі з'явилися рідкісні кадри легендарних намиста від ЗАЗ.
Також стало відомо, що про "кубик" ніхто б зараз і не говорив: як виглядав прототип українського позашляховика "ЛуАЗ".