Настав час міняти літні шини на зимові і не дивно, що у сервісів шиномонтажу вишикувалися довжелезні черги з авто.

Але саме під час очікування у черзі можна оцінити майстерню та вирішити, чи варто довірити їй своє авто. Водіїв попереджають бути обережними, щоб не стати жертвою обману та неякісної послуги на СТО.

Автомобіль. Фото: скрін youtube
Автомобіль. Фото: скрін youtube

Насамперед автовласникам радять звернути увагу на наявність у майстерні спеціальних інструментів: ключів для демонтажу декоративних ковпаків із маточок та болтів (гайок), гумових простаків для домкрата, упор для коліс, пластикових накладок на лапи монтажного верстата. Варто пам'ятати, що у разі використання працівниками сервісу замість спецінструменту підручних коштів послуга буде неякісною.

застерегли Водіїв від неякісних послуг на СТО

Популярні новини зараз
Більше не видурять гроші: як перевірити, що сайт, банківська картка чи мобільний номер є шахрайськими Європі пророкують "пекельну" спеку: що чекає на Україну Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося
Показати ще

Водіям рекомендують подивитися, як шиномонтажники поводяться зі знятими з автомобіля деталями. А також оцінити наскільки правильно механіки затягують болти (гайки) коліс, оскільки зусилля досить точно регламентовано для кожної моделі авто. В ідеалі для цього необхідно використовувати динамометричний ключ. Потрібно пам'ятати, що надмірне зусилля іноді призводить до зриву різьблення та дорогого ремонту.

Не зайве поцікавитися, як балансувальник остаточно закріплює вантажі на диск. В ідеалі вантаж потрібно забивати, коли колесо стоїть на підлозі, але на практиці найчастіше його наживляють на верстаті, а на підлозі тільки остаточно набивають. Забивання грузика "до упору" просто на балансувальному верстаті зіпсує підвіс валу верстата та датчики.

застерегли Водіїв від неякісних послуг на СТО

Автовласникам радять придивитися також, які важелі використовують при балансуванні коліс - нові або вже відпрацьовані, зняті з інших коліс.

Часто буває, що у гарячий період працівники СТО працюють безперервно. Відповідно, через природну втому персонал сервісу схильний робити помилки. У такому разі можна поцікавитися, коли людина заступила на зміну або особисто проконтролювала всі маніпуляції майстрів з колесами вашого авто.

Нагадаємо, що навіть Ілон Маск зі своєю Tesla Sem i такого не покажуть: Volvo розробляє вантажівку майбутнього.

Раніше ми повідомляли, що такі "Запорожці" і сьогодні на вагу золота: у мережі з'явилися рідкісні кадри легендарних намиста від ЗАЗ.

Також стало відомо, що про "кубик" ніхто б зараз і не говорив: як виглядав прототип українського позашляховика "ЛуАЗ".