Серійний випуск ЗАЗ-1102 розпочався з 1987 року, але перші прототипи автомобіля почали з'являтися ще наприкінці 70-х років. Як виглядала "Таврія" на ранніх етапах розвитку показали на порталі ampercar.

Перші прототипи "Таврії" з'явилися на десять років раніше за серійну модель. Автомобіль, зроблений наприкінці 70-х років, помітно відрізняється від кінцевої конструкції культового українського хетчбека.

Прототип ЗАЗ-1102. Фото: ampercar
Прототип ЗАЗ-1102. Фото: ampercar

Так, ЗАЗ-1102 має іншу передню частину з вигнутим капотом та великими прямокутними фарами. Перший варіант "Таврії" мав якийсь британський акцент, адже нагадував Vauxhall Chevette, який вироблявся у Сполученому Королівстві з 1975 по 1984 рік.

Прототип ЗАЗ-1102. Фото: ampercar
Прототип ЗАЗ-1102. Фото: ampercar

Популярні новини зараз
Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти
Показати ще

Крім того, в салоні прототипу є тахометр, який відсутній у серійній версії. Перший ЗАЗ-1102 оснащувався 50-сильним двигуном на 1,1 літра, який дозволяв розганятися до 135 км/год.

Прототип ЗАЗ-1102. Фото: ampercar
Прототип ЗАЗ-1102. Фото: ampercar

До звичного вигляду "Таврія" йшла кілька років, за які було випущено одинадцять прототипів. Втім, навіть коли автомобіль був готовий до виробництва, влада затримувала вихід автомобіля на конвеєр.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українець перетворив старенький Lanos на автомобіль мрії: майже преміальний Mercedes.

Також наш портал інформував, навіть Ілон Маск зі своєю Tesla Semi такого не покажуть: Volvo розробляє вантажівку майбутнього.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у США за мільйон "зелених" продали антикварний автобус, створений українцем: ціле століття на 94 "конячках".