Для всіх любителів цікавостей з автосвіту є історія про особливо рідкісну "ластівку". Так, на одній із київських СТО вдалося зробити фото FSO Polonez Truck. Це авто другого покоління польського заводу FSO із міста Ніса, ці машини випускали у 1992 – 1997 роках.

Такі автомобілі виготовлялися переважно для місцевого ринку, причому у невеликих кількостях - близько - лише по тисячі на рік.

Фотографії авто опублікували у соціальних мережах автоблогери.

FSO Polonez Truck, скріншот: YouTube
FSO Polonez Truck, скріншот: YouTube

В даному випадку представлена ​​рання, дорестайлінгова модель, про що говорить гладкий капот із пластиковим повітрозабірником по центру. А в 1994 році машина була модернізована: з'явилися рельєфна кришка капота, без козирка повітрозабірника, модернізована панель приладів, а головне – ширша (+60 мм) колія.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Показати ще

FSO Polonez Truck, скріншот: YouTube
FSO Polonez Truck, скріншот: YouTube

FSO Polonez Truck з напіврамною конструкцією мав вантажопідйомність до 1000 кг. Машина оснащувалась бортовою платформою і випускалася у трьох варіантах за довжиною: стандартним ST (4770 мм), подовженим LB (5280 мм) та з 5-місною кабіною DC. Колісна база варіювалася від 2816 до 3116 мм.

У нашому випадку представлений довгобазний автомобіль, укомплектований кузовом-фургоном. Останній, що цікаво, зберіг навіть фірмову табличку FSO Polonez.

Що ж до силових агрегатів, то їх пропонувалося три на вибір. Це два 1,6-літрові бензинові мотори - з карбюратором Weber або з одноточковим упорскуванням Multec, потужністю 87 і 80 к.с. відповідно. А також 1,9-літровий дизель (ліцензія Сітгоеп) у 70 л. с.

З останнім двигуном автомобіль витрачав на 100 км: у місті 8,4 л, а на трасі, при 90 км/год – 6,8 л. Максимальна швидкість варіювалася від 124 до 135 км/год.

FSO Polonez Truck, скріншот: YouTube
FSO Polonez Truck, скріншот: YouTube

1995 року з виробництва зняли карбюраторний агрегат. А 1997 року з'явилася машина FSO Polonez Truck третьої генерації, яка випускалася під маркою Daewoo-FSO аж до 2003 року.

Нагадаємо, маленький багажник - не біда: як помістити всі необхідні речі в автомобіль.

Раніше повідомлялося, потужний аналог Jeep Cherokee продали всього за 100 гривень: авто навіть не бите.

Також, на одній із вулиць Києва встановили "берлінську подушку": що за "невідомий звір" для водіїв.