Для всіх наших дорогих читачів, які й дня не можуть спокійно прожити без новин про щось цікаве зі світу автотехніки, є чудова історія про першого українського позашляховика. Цього разу ти познайомишся з досить складною долею авто від ЛуАЗ.

Є інформація про те, що нову "Волинянку" припинили виробляти через безліч незручностей, однак у мережі є унікальні кадри, які можуть показати один із останніх екземплярів ЛуАЗ-1301.

Про це авто пишуть такі ж автолюбителі, як і ми, на порталі Hyser.

ЛуАЗ-1301, скріншот: YouTube
ЛуАЗ-1301, скріншот: YouTube

Важливо повідомити, що українські позашляховики виготовлялися у різні роки. Так, вони модифікувалися і робилися сучаснішими, проте, на превеликий жаль, виробництво цих машин припинилося.

Популярні новини зараз
Ці купюри не приймуть у магазинах: Нацбанк попередив українців Абонентам Vodafone приготуватися: платити доведеться на 200-300 гривень більше Втомлені та злі українці збунтувалися через "світлове шоу" в столиці вночі: YASNO спробували виправдатися Колектори обривають телефони: чим загрожує ігнорування проблеми
Показати ще

Вперше знамениту "Волинянку" було випущено ще 1960-х. Вже через 20 років було ухвалено рішення вдосконалити цей автомобіль та дати йому новий кузов та колеса.

ЛуАЗ-1301, скріншот: YouTube
ЛуАЗ-1301, скріншот: YouTube

У 1984 році на шасі 969-го було поставлено простий склопластиковий кузов, що говорить про те, що автовиробництво зробило крок вперед. Також почали вирішуватися проблеми з трансмісією та V-подібним двигуном.

Крім цього, у 1988 році з'явився ще один прототип ЛуАЗ-1301. Цей автомобіль не підходив до масового виробництва, оскільки заощаджено кошти на каркасі, який мав пластикові панелі. Але така конструкція виявилася цілком прийнятною для створення пікапів, ландо та фургонів.

ЛуАЗ-1301, скрін: YouTube
ЛуАЗ-1301, скрін: YouTube

Через кілька років розробники продовжили модифікацію українського позашляховика та подарували йому нові бампера та фари. Його зовнішній вигляд ставав сучаснішим і світ з'явився ЛуАЗ-1301 від 2002 року випуску. Його планувалося запускати у серію з 2003 року за ціною від 3 тисяч доларів США.

Але, як відомо, на той час почалася серйозна криза, і виробництво зупинилося. Вже через деякий час проблеми вирішилися, але у 2006 році було ухвалено рішення більше не випускати нових "Волинянок".

Нагадаємо, з такими колесами можна город зорати: українець перетворив простий "Запорожець" на джип.

Раніше повідомлялося, що українець хотів завести "додому" дорогий Lexus, але поляки "винюхали" недобре.

Також, остання машина з дизелем: у Європі сталося "майбутнє", тепер тільки електромобілі.