Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які й дня не можуть прожити без чогось новенького з великого та дивовижного світу автотехніки, ми маємо дуже цікаву історію. Так, у соціальних мережах згадали про прототип "Таврії", який був випущений тиражем лише у три автомобілі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗапорізький автомобілебудівний завод (ЗАЗ) подарував радянським автоаматорам дві дуже популярні та відомі моделі - "Запорожець" та "Таврія". Проте, окрім цих двох моделей у стінах ЗАЗу було сконструйовано велику кількість моделей, які так і не стали на серійне виробництво.
Про це авто пишуть такі ж автолюбителі, як і ми, на порталі Hyser.
Повідомляється, що серед усіх прототипів, розроблених та зібраних ЗАЗом, на окрему увагу заслуговує зразок, який назвали "Перспектива". Нещодавно в мережі "сплив" один із трьох зібраних екземплярів. Тепер його збираються відреставрувати, щоби зробити з нього музейний експонат.
Зазначається, що незважаючи на те, що у сімдесяті роки таких машин було зібрано три, ця — єдина, яка дожила до наших днів.
"Перспективою" конструктори ЗАЗ назвали попередника однієї з найвідоміших моделей заводу - "Таврії". У них навіть той самий заводський індекс — ЗАЗ-1102. Модель почали розробляти ще 1973 року.
Автомобіль являв собою передньопривідний седан із мотором з водяним охолодженням. У машині використовувалися деякі кузовні деталі та вузли від моделей ВАЗ та ЗАЗ.
Зовні "Перспектива" набагато більше скидалася на Volkswagen Golf актуального тоді покоління, ніж "Таврію", яка вироблялася серійно. Варто також відзначити, що передня частина машини, а саме радіаторна решітка і передня оптика нагадували ІЖ "Комбі".
Салон нагадував салон із "Жигулів", і варто зазначити, що "Перспектива" важила на цілих 100 кілограмів менше від ВАЗ-2101 — всього 700 кілограмів.
Свого часу проект не отримав ходу через брак фінансування, і, незважаючи на те, що автомобіль по суті був готовий ще на початку сімдесятих, повернулися до нього лише 1978 року і вже під новою назвою - "Таврія", яка потрапила до серію лише у 1987.
Вцілілий прототип "Перспективи" належав випробувачеві "АвтоЗАЗу" Івану Кошкіну. Машину відправили до майстерні для реставрації, проте з урахуванням того, що автомобіль і так перебуває в хорошому стані, про якісь масштабні роботи не йдеться.
Нагадаємо, три ознаки, що настав час віддавати лічильник на перевірку: краще не ігнорувати.
Раніше повідомлялося, що в Україні засвітився колекційний джип Chevrolet 1972 року: справжній король бездоріжжя.
Також, один екземпляр на всю Україну: у Києві засвітився культовий Porsche "Speedster" 1958 року.