Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які й дня не можуть спокійно прожити без чогось новенького з великого дивовижного світу автохніки, є цікава історія. Справа в тому, що мало хто знає, що бюджетна Skoda Favorit мала електричну модифікацію. Випускали хетчбек та вантажний фургон із запасом ходу до 80 км.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяSkoda Citigo-e та Enyaq не є першими серійними електрокарами марки. Компанія ще у 90-х випускала електромобілі Skoda Favorit.
Знімки маловідомих автомобілів опублікували на популярному форумі Reddit.
Електричний Skoda Favorit Eltra створили у 1991 році на основі розробки швейцарського конструктора Бруно Фрідеса. Бюджетну модель оснастили 21-сильним двигуном, а для уніфікації з бензиновою версією залишили 5-ступінчасту механічну КПП. Максимальна швидкість сягала 80 км/год.
На місці бензобака та під підлогою багажника встановили 14 свинцевих акумуляторів загальною ємністю 15,1 кВт∙год. Запас ходу становив 80 км, а маса Skoda Favorit зросла на 420 кг. Згодом додали функцію рекуперації гальмівної енергії.
Створили дві версії Skoda Favorit Eltra – оригінальний тридверний хетчбек з укороченим кузовом та комерційний фургон (його назвали Eltier 151 L), який міг перевозити до 280 кг вантажів. Крім того, створили шість пікапів, але серійними вони не стали.
Електромобіль Skoda Favorit Eltra виготовляли невеликими партіями та всього зібрали 190 машин. 40 із них закупила пошта Чехії, ще кілька десятків експортували до Швейцарії.
Також електрокари продавали у Великій Британії, Канаді, Німеччині, Норвегії, Фінляндії та Швеції. А кілька місяців тому відразу три фургони Skoda Favorit Eltier виявили у занедбаному стані у США.
Нагадаємо, перевіряли лічильники – накрутили з десяток кубів: українці зіткнулися з шахраями, як убезпечити себе.
Раніше повідомлялося, уважно слідкуйте за газовиками: що мають зробити при демонтажі лічильника.
Також, все для себе, все для комфорту: в Україні продають раритетну "Таврію" зі шкіряним салоном.