Легендарний "Запорожець" випускався в багатьох модифікаціях і для різних потреб населення. Так, наприклад, у 1962-1963 роках випускався праворульний ЗАЗ-965С, яких зійшло з конвеєра лише 650 одиниць і жодна не збереглася до наших днів. Про це пише портал Hyser.

Автомобіль ЗАЗ-965С попри незвичайне розташування керма не був експортним варіантом і не поставлявся до країн з лівостороннім рухом. Він створювався виключно для внутрішньої експлуатації.

ЗАЗ-965С. Фото: скрін autogid.pro
ЗАЗ-965С. Фото: скрін autogid.pro

Такий нестандартний "Запорожець" був призначений для розвезення пошти, про що говорить і літера "С" у його назві, що означає "Зв'язок". Кермо було розташоване праворуч для того, щоб полегшити роботу листоноші — він міг одразу виходити на тротуар і не оминати машину з важкою сумкою.

ЗАЗ-965С. Фото: скрін autogid.pro
ЗАЗ-965С. Фото: скрін autogid.pro

Популярні новини зараз
Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів
Показати ще

Зовнішній вигляд ЗАЗ-965С дещо відрізняється від стандартної моделі. Також інакше виглядав і салон: замість задніх сидінь був відсік для перевезення листів та посилок. Вантажопідйомність автомобіля становила 150 кілограмів, при тому, що він сам важив 650 кілограмів. "Запорожець" був оснащений стандартним 887-кубовим двигуном на 27 кінських сил, який дозволяв розвивати швидкість до 90 км/год.

До наших днів не вцілів жоден екземпляр незвичайного "Запорожця", адже всі списані поштові автомобілі були спрямовані на утилізацію.

Раніше портал Знай повідомляв, унікальний "Запорожець" у стилі кабріолета та вантажівки, таких лише кілька штук: покажіть дідусям, вони ахнуть.

Також наш портал інформував український міні-купер: випливли унікальні кадри легендарного Запорожця, його хотіли купити навіть дипломати.

Крім того, ми писали і по суші, і по воді: українець переробив старенький "Запорожець" у шалений всюдихід.