Дітище Запорізького автомобілебудівного заводу ЗАЗ-1102 "Таврія" випускалося у багатьох модифікаціях, але найбільше з автомобілем експериментували народні умільці. Наприклад, мало хто знає, що в Естонії було створено ралійну версію української "Таврії" - ЗАЗ-1102 ERF-Mobile. Про це пише портал hyser.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяРалійна "Таврія" мала цікаву конструкцію: задня частина автомобіля відкидалася, а в передній частині розміщена система додаткового охолодження двигуна, а також система відведення зайвих вихлопних газів.
ЗАЗ-1102 ERF-Mobile був побудований на трубчастому каркасі та мав розширену колісну базу, що дозволяло посилити стійкість машини, а також здійснити компонування ще двома додатковими повітропроводами для охолодження двигуна.
Ралійна версія "Таврії" була оснащена 140-сильним двигуном від ВАЗ-2106, який помітно розширював швидкісні здібності автомобіля. Як відомо, ідейним натхненником проєкту виступив керівник спорттехклубу студії "Естрекламфільм" К. Кеель.
Модифікована "Таврія", на жаль, так і не показала себе на престижних перегонах і довгий час вважалася загубленою, проте була знайдена після тривалої реставрації, стала експонатом транспортного музею Естонії.
Раніше портал Знай повідомляв, ракета на колесах: українець перетворив свій "Запорожець" на гоночний болід, що розганяється до 250 км/год.
Також наш портал інформував, домашній танк: стареньку "Таврію" перетворили на нестримний всюдихід на гусеницях.
Крім того, ми писали, ураган на колесах: українець помістив під капот "Таврії" потужний двигун від BMW і перетворив її на унікальний спорткар.