Середній вік автомобілів в Україні становить 23,2 року. У порівняння з 2022 роком, показник збільшився на 6 місяців.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦе означає небезпечну тенденцію перетворення України на кладовище автомотлоху зі всього світу. В Україну не поспішають завозити відносно нові авто, як і купувати транспорт із салону у великих кількостях. Втім, на сумну статистику можуть вплинути електрокари, які почали масово виробляти близько 10 років тому.
Щодо транспорту без двигунів внутрішнього згорання все набагато краще в Україні – середній вік електрокара на території країни становить 6,15 року. Загалом нашими дорогами їздить понад 50 тис. таких авто на українській реєстрації.
Навіть в умовах війни ринок авто поступово відновлюється – за квітень 2023 року українці купили 93,5 тис. вживаних авто. Це майже вдвічі більше, ніж роком раніше за аналогічний період, навіть на тлі введення нульового розмитнення у квітні 2022 року.
Процедуру продажу авто можна буде зробити через Дію, а зареєструвати транспорт можна прямо в салоні. Водій отримає техпаспорт і номерні знаки. Утім, на водіїв чекають і обмеження – транзитні номери більше не видаватимуть. За 2022 рік їх використовували 1,5 млн разів.
Нагадаємо, ми писали, що чекає на Україну після підвищення податку на паливо до 20%: експерт назвав ризики і запропонував вирішення.
Як повідомляв "Знай.ua" член виконкому Миколаєва передав машину на ЗСУ, але знайшов її у продажу.
Також "Знай.ua" інформував, електрокар Tavria Nova 2023: ось чим українці можуть замінити Tesla, не вистачає лиш автопілота.