Перед багатьма водіями, у період зимового погіршення погодних умов, гостро постає питання очищення лобового скла. Є думка, яка вже давно щільно засіла у головах деяких водіїв, що можна полегшити собі життя простим підняттям двірників.

Однак, на думку фахівців, щоб двірники служили довго і не примерзали до лобового скла - краще таких експериментів не проводити.

Один з українських автоблогерів, який часто ділиться порадами в соціальних мережах, заявив, що піднімати двірники заради порятунку гумок така сама "хороша", як ідея ходити під дощем по калюжах босоніж, щоб черевики не промокли.

Двірники, скріншот: YouTube
Двірники, скріншот: YouTube

По-справжньому дбайливий автовласник повинен знати, що "дворники" до скла притискаються спеціальними пружинками. Вони сховані в основі кожного повідця.

Популярні новини зараз
ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією
Показати ще

Коли ми піднімаємо їх нагору і залишаємо надовго в такому положенні, ці пружини розтягуються практично до максимально можливих значень.

Відомо, що чим довше в подібному положенні вони знаходяться, тим більше і швидше зменшується їхня пружність.

Автомобільні "двірники", скріншот: YouTube
Автомобільні "двірники", скріншот: YouTube

З ослабленою пружиною повідець навіть найдорожчі гумки розмазуватимуть бруд, залишаючи неочищені зони або взагалі не справляючись зі своїм завданням.

Таким чином, манера піднімати "двірники", звичайно, рятує від їх примерзання до скла, але одночасно створює значно серйознішу проблему - виводить з ладу сам механізм.

Нагадаємо, потужний аналог Jeep Cherokee продали лише за 100 гривень: авто навіть не бите.

Раніше повідомлялося, що існує тільки одна на весь світ: зразок ЗАЗ "Таврія" з квадратним дизайном.

Також, красуня з британським акцентом: як виглядав перший прототип "Таврії".