У 1958 році конструктори інституту НАМІ спільно з Ірбітським мотоциклетним заводом створили експериментальну версію повнопривідного автомобіля НАМІ-049, який отримав прізвисько "Вогник". З переваг твору була хороша прохідність і економічність. Про це пише портал hyser.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАвтомобіль НАМІ-049 мав цікаву конструкцію. Так, з металу було виконано лише основу кузова, стійки дверей, рамку лобового скла та кріплення заднього борту. Всі інші елементи кузова були виготовлені із пластику.
Таке незвичайне рішення було виправдане, адже конструкторам вдалося досягти невеликої ваги автомобіля — лише 752 кілограми. У свою чергу невелика вага дала можливість використовувати малопотужний двигун у 22 кінські сили. Машина могла розвинути швидкість до 80 кілометрів на годину і при цьому витрата палива була досить скромною - близько 6,7-7,1 літра на 100 кілометрів.
Вантажопідйомність "Вогника" становила 300 кілограмів, а вантажний відсік мав розмір 1250 на 1250 мм за довжини кузова 3313 мм. Випробування автомобіля показали, що він впевнено почувається на всіх видах ґрунту, але слабо показує себе на снігу або в болоті завглибшки 20-25 сантиметрів.
Згодом експериментальний позашляховик було передано до Запорізького автомобілебудівного заводу, де було доопрацьовано. Втім, це не допомогло потрапити йому до серійного виробництва. Тим не менш, розробка не стала марною і відіграла важливу роль — послужила основою для знаменитого ЛуАЗ-969.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що село стайл: в Італії виявили рідкісну модифікацію "Таврії", яка була справжньою знахідкою для фермерів.
Також наш портал інформував, експериментальна версія, яку бачили одиниці: як виглядав найперший ЗАЗ-1102 "Таврія".
Крім того, ми писали таких всього два на планеті: як виглядає рідкісний сафарі-джип ВАЗ "Бора", мрія мандрівника.