Багато автолюбителів, а особливо тих, що звертали увагу на радянський автопром, пам'ятають малолітражний "Запорожець" моделі ЗАЗ-965. Свого часу машина набула маси народних прізвиськ і стала героєм анекдотів, це не завадило стати їй майже легендарною.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМало хто знає, що ЗАЗ-965 існувала навіть праворульна, і давайте дізнаємося, навіщо ж створювали таку "ластівку". Про це пише портал Hyser.
Попри популярну думку, що ЗАЗ-965 з правим кермом випускався для Великобританії, Індії чи інших країн з лівостороннім рухом, це не відповідає дійсності.
Автомобіль ЗАЗ-965С створювався для "країни рад" і не поставлявся до інших держав (хоча експортні варіанти звичайного ЗАЗ-965 існували).
Виявляється, праворульний ЗАЗ-965 був випущений обмеженою партією на замовлення міністерства зв'язку СРСР спеціально для розвезення пошти. Загалом у 1962-1963 роках було зроблено 650 таких "поштових" авто. Щоправда, до наших днів не збереглося жодного ЗАЗ-965С, адже всі авто списали свого часу, а згодом утилізували.
Вся справа в тому, що розташування керма справа мало полегшити роботу листоноші - йому простіше було виходити з авто на тротуар з важкою сумкою, адже не потрібно було обходити машину. Та й безпечніше набагато.
Незвичайний "Запорожець" створили спеціально для розвезення пошти, а літера "С" у його назві означає "Зв'язок". У салоні на місці задніх сидінь облаштували відсік для перевезення листів та посилок.
За власної маси 650 кг горбатий "Запорожець" міг перевозити до 150 кг вантажу. Їх оснащували стандартним 887-кубовим двигуном на 27 л. с., що дозволяло розвивати 90 км/год.
Нагадаємо, українець на базі ЗАЗ створив шикарну репліку Lamborghini: такої красуні не було навіть у Майкла Джексона.
Раніше повідомлялося, і через бездоріжжя, і навіть у центр села не соромно: інженери схрестили ЛуАЗ з Volkswagen Golf.
Також, українські авто, зірка яких не зійшла: у мережі показали раритетні екземпляри.