Для всіх наших шанованих читачів, які й дня не можуть прожити без новин з автосвіту, з'явилася вельми пізнавальна історія. Справа в тому, що ще до війни медом Кіровоградської та Вінницької областей курсував своєрідний моторний вагон. Шлях лежав між містами Гайворон та Рудниця.

Даний вагон призначений для обслуговування вузькоколійної залізниці та має інтригуючу історію. Автомобіль побудований на базі кузова таксі ЗІМ, що експлуатував у Вінниці до 1958 року.

Про це стало відомо завдяки новій публікації таких же самих автолюбителів, як і ми, на порталі Hyser.

Моторний вагон, скріншот: YouTube
Моторний вагон, скріншот: YouTube

Хоча від оригінального автомобіля залишився лише кузов, шасі, колеса та органи управління були замінені. На автомобілі тепер встановлено дизельний двигун замість рідного бензинового. Для полегшення посадки та висадки з автомобіля додані спеціальні підніжки.

Популярні новини зараз
Лише $100 на місяць: адвокати беруться захистити ухилянтів від ТЦК, можна оформити підписку В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Показати ще

Моторний вагон, скріншот: YouTube
Моторний вагон, скріншот: YouTube

Роман Гроховський, головний механік ПЧ-7 Гайворонської дистанції колії, зазначив, що цей мотовагон вміщує до семи осіб і має можливість рухатися як у прямому, так і в зворотному напрямку, подібно до поїзда.

Вагон, який часто демонструють на різних фестивалях, привернув увагу тим, що приносив радість дітям.

Важливо, що раніше такі автомобілі використовували начальники різних залізниць, щоб швидко і комфортно переміщатися між тими чи іншими об'єктами.

Нагадаємо, конструктор-самоучка створив унікальний міні-автомобіль з мотоциклетної коляски: спритний та економний.

Різніше Знай.ua писав, недорого, але багато: українцям презентували нову бюджетну "Таврію".

Також, такого українські дороги ще не бачили: умілець перетворив "Дев'ятку" на лютий всюдихід.