Перший прототип цієї "конячки" ЛуАЗ-1901 був зібраний у Луцьку ще далекого 1984 року. Автомобіль був так званим задньомоторним компонуванням і вмістив у собі двигун МеМЗ-967Б, в якому було цілих 37 кінських сил.

Давайте дізнаємося докладніше про цей унікальний позашляховик ЛуАЗ для села та риболовлі, який спочатку був створений для армійських потреб.

Про це в деталях пишуть такі ж автолюбителі, як і ми, на порталі Hyser.

ЛуАЗ-1901, архівне фото
ЛуАЗ-1901, архівне фото

Відомо, що привод був задній, з можливістю підключення переднього моста. Вантажопідйомність склала 0,65 тонн за повної маси автомобіля в 2,15 тонн.

Популярні новини зараз
"Судний день" буде вже у серпні 2024 року: що значить дата "трьох вісімок" і як її пережити Нові правила для водіїв: де і коли можуть перевіряти військовий квиток Комунальники вирішили не церемонитися: який тариф злетить одразу на 90% Краще на якийсь час переїхати: п'ять областей відключатимуть частіше за інших - список
Показати ще

ЛуАЗ-1901, архівне фото
ЛуАЗ-1901, архівне фото

Кузов автомобіля був однооб'ємним, де водій сидів між передніми колісними арками, а за ним можна було розмістити чотири вантажі вздовж бортів, а також одного, хто супроводжував на окремому кріслі в центрі.

ЛуАЗ-1901, архівне фото
ЛуАЗ-1901, архівне фото

Спочатку машина призначалася для армійських потреб, проте ближчими до 90-х років з'явилася ідея використання її в цивільних цілях, внаслідок чого з'явилася модифікація "Геолог". Офіційна прем'єра цієї моделі відбулася на автосалоні SIA'99 у Києві.

ЛуАЗ-1901, архівне фото
ЛуАЗ-1901, архівне фото

Автомобіль оснащений 3-циліндровим дизельним двигуном об'ємом 1,5 літра, який виробляє Харківське конструкторсько-технологічне бюро Малишева. Авто має постійний привід з двома мостами - заднім і середнім, з можливістю підключення переднього моста при необхідності.

ЛуАЗ-1901, архівне фото
ЛуАЗ-1901, архівне фото

Кожна вісь оснащена диференціалом, що самоблокується, проте міжосьове блокування відсутнє. Керованих осей дві - передня та середня.

Швидкість автомобіля на воді становить 5 км/год, а максимальна ширина водойми, що долається, становить 3 км. Однак через економічні проблеми модель ЛуАЗ-1901 "Геолог" не була запущена у серійне виробництво. Всього було виготовлено лише 8 екземплярів даного автомобіля.

Нагадаємо, 300 конячок і обрізаний зад: рідкісні кадри найпотужнішої у світі "Таврії".

Раніше повідомлялося, що ексклюзив, який не зустрінеш на дорозі: як виглядає унікальний "горбатий" лімузин на базі ЗАЗ-965.

Також, як Tesla, але від ЗАЗ: в Україні виявили електричний "Запорожець", спритний та витривалий.